Monday, May 12, 2008

Poster Puteri Reformasi... punya cerita.

Gambar ni ... edisi PRU-12 yang lepas sempena minggu berkempen.
Memang ramai yang cari gambar ni. Cantik bila di'frame"kan.
....... Saya masih ingat semasa hari mengundi, kira-kira jam 11.00 pagi.. di Pondok panas di luar SM Bkt Pantai, Kg Kerinchi, ramai pengundi yang datang dari jauh singgah dan meminta Poster Nurul Izzah yang diletakkan di atas meja sehingga habis. Dan yang bergantung di keliling pondok panas pun, dicabut.
....
Nasib baik lah saya memang dah simpan awal-awal.
.........
Pada malam selepas diumumkan kemenangan Suara Rakyat di Lembah Pantai,.. sukarelawan PRU-PKR telah bergotong royong mencabut / membersihkan semua poster... ( memang ramai yang cari lepas tu ... menyesal tak simpan )
Dalam pejabat saya,.. memang ada Poster gergasi Nurul Izzah yang telah saya 'frame'kan. Ramai juga yang bertanya dan nak beli gambar tu. Minta Maaf Tak jual.
..... Dan saya attachkan beberapa edaran PRU lepas untuk tatapan.
kalau dulu .. poster Ustazah Hadhari : Dr Mahitah jadi rebutan ...
Poster Shahrizat ? ... rasanya dah Expired

1 comment:

Anonymous said...

tq bard.. terubat rindu pada Nurul izzah